מטבחים כפריים – מה הופך אותם לפופולאריים ביותר בישראל?

מטבח כפרי הוא למעשה הגדרה כוללת למספר סגנונות עיצוב שונים של מטבחים שהמכנה המשותף לכולם טמון באווירה הביתית, החמימה והנעימה אותה הם משדרים. בין יתר סגנונות העיצוב הנפוצים ביותר של המטבח הכפרי תוכלו למצוא את המטבח האנגלי המתאפיין במראה עתיק, המטבח הכפרי המיוצר מעץ מלא, המטבח הכפרי בסגנון פרובאנס והמטבח הכפרי בסגנון טוסקנה.

מה מאפיין ומייחד את המטבח הכפרי?

כאשר מדברים על מטבח בסגנון כפרי, מדברים למעשה על מספר מאפיינים עיקריים המשתלבים בסביבת המטבח, וביניהם: השימוש בעץ מלא כחומר גלם עיקרי לייצור המטבח, הבחירה בצבעים רכים ובהירים המוסיפים מימד של יוקרה ואלגנטיות, וכמובן, ההקפדה על יצירת אווירה ביתית, חמימה ונעימה באמצעות אלמנטים דקורטיביים כאלו ואחרים.

מטבח כפרי בקשת של צבעים

עיצוב מטבחים כפריים החל להיות נפוץ בישראל בתחילת שנות ה-80 של המאה החולפת, כאשר ההגדרה למטבחים כפריים באותם שנים הייתה למעשה סביבת מטבח ביתית המיוצרת מעץ מלא או מעובד. באותם שנים, המטבח הכפרי הגיע בעיקר בגוון הטבעי של העץ. כיום, עיצוב מטבח כפרי מאפשר לכם "להתנתק" מהגוון הטבעי של העץ המלא וליהנות מהיצע הולך וגדל של מטבחים כפריים בקשת של צבעים, החל ממטבחים כפריים בצבע לבן, שמנת או אפור, דרך מטבחים כפריים בצבעים חמים ועד למטבחים כפריים בצבעים עזים יותר. הרבגוניות של הגוונים, מתאפשרת הודות לטכניקות צביעה מתקדמות המאפשרות בחירת גוון לכל סוגי העצים הטבעיים המשמשים לייצור מטבחים כפריים.

מטבחים כפריים – מדוע הם אהובים כל כך על הקהל הישראלי?

מטבחים כפריים, נחשבים מאז שנות ה-80 של המאה הקודמת ועד ימינו אנו, לסוג של מטבחים כפריים נפוצים ופופולריים בישראל, וזאת לנוכח האווירה הביתית, החמימה והנעימה אותה הם מקנים לסביבת המגורים. לאורך השנים, המטבחים הכפריים התאימו את עצמם לסביבת המגורים המודרניות, כאשר המאפיינים הקלסיים של המטבח הכפרי הותאמו בין היתר לטכנולוגיות המתקדמות המשתלבות בסביבת המטבח וזאת לצד הטמעה של פתרונות אחסון מתקדמים ומודרניים בסביבת המטבח הכפרי כחלק אינטגרלי מארונות המטבח ובהתאמה מלאה לגודל המטבח.

מטבח כפרי קלאסי המותאם לסביבת המגורים המודרנית

מטבחים כפריים מודרניים הם למעשה מטבחים כפריים קלאסיים המותאמים לסביבת המגורים המודרנית. במטבחים אלו מושם דגש על שילוב של חומרי גלם טבעיים מצד אחד ועל שילוב של טכנולוגיות מתקדמות מצד שני. עיצוב מטבח כפרי מודרני אומנם שואב את השראתו מהמראה הקלאסי אך במסגרת הליך העיצוב מוענקות פרשנויות חדשות ומודרניות יותר לאווירה הביתית והחמה המאפיינת את המטבח הכפרי הקלאסי. פרשנויות אלו באות לידי ביטוי באמצעות הוספת דלפקים או אי-מטבח המיוצר מחומרי גלם טבעיים, התאמה פונקציונאלית לצרכי הבישול והאפייה של הלקוח ופרשנויות נוספות המותאמות לכל לקוח/ה במסגרת הליך תכנון מטבחים כפריים מודרניים בהתאמה אישית מלאה.

שתף פוסט:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
דילוג לתוכן