מטבחים יפים לגינה

ענף המטבחים הוא אחד הענפים היותר מורכבים שיש כיום. אם בעבר מטבח היה כיור ומקום לשים דברים, הרי שכיום למטבח משמעות אחרת לגמרי הכוללת גם משמעות עיצובית וגם פרקטית עבור בעלי הבית. המטבח הפך להיות המקום המרכזי בבתים, אחרי הסלון ולכן חשוב לחשוב על כל פרט כאשר מעצבים מטבח. מעבר לתחום המטבחים הביתיים, כיום קיימת גם נישה של מטבחי חוץ מרהיבים. לא מדובר בעמדת ברביקיו הכוללת מנגל בלבד, אלא במטבח שלם עם נקודות השקה למטבחי הפנים.

סגנונות עיצוב של מטבחי חוץ

מטבחים יפים לגינה הם מטבחים מעוצבים שמותאמים לחצר. יש בהם מקומות אחסון, כיור, אזור בישול הכולל פלנצ'ה או מנגל גז ובחלק מהמטבחים גם טבון. הם עשויים מחומרים עמידים שיכולים לעמוד בחוץ ולא להיפגע מנזקי מזג האוויר ולכן לרוב תראו מטבחים אלו עשויים מנירוסטה, בטון או אבן. הבחירה בין החומרים השונים קשורה לסגנון העיצוב שאתם מעוניינים בו. אם אתם מחפשים סגנון כפרי, הרי שמטבח האבן יתאים עבורכם מאוד. אם אתם מעוניינים בסגנון מודרני, שימוש בבטון יעשה את העבודה ואם אתם מחפשים פרקטיות וחדשנות, בחרו בנירוסטה. כמו כן, ניתן בצע שילובים מגוונים בין שלושת החומרים.

על מה לשים דגש כאשר רוכשים מטבח חוץ?

כאשר רוכשים מטבחים יפים לגינה, יש לחשוב היטב על מיקום המטבח בחצר. שימו לב שהמיקום אינו מפריע לשכנים, שהוא קרוב לאזור בו תשבו לאכול בחצר ויש לכם גגון מעל המטבח על מנת שתוכלו לבשל במטבח זה גם כאשר יש שמש חזקה או גשם. המטרה היא לחשוב על החלק הפרקטי של המטבח. מטבחי חוץ משמשים כיום את בעלי הבית גם לטיגון בחצר, המונע ריחות טיגון בתוך הבית.

מהי ההשקעה שתזדקקו לה עבור מטבח חוץ?

אז כמובן שמטבח חוץ לא עולה כמו מטבח פנים וגודלו קטן יותר מגודל מטבח שנמצא בתוך הבית. כמו כן, המטרות שלו הם אחרות ויש בו מקומות אחסון לכלים שמשתמשים בהם בחוץ. מטבחי חוץ עולים בטווח של 5000 ₪ ועד 20,000 ₪ כאשר השונים בין המחירים הוא בעיקר על התוספות של המטבח והחומר ממנו הוא עשוי. כמובן שמטבחי חוץ מפוארים יעלו יותר. מומלץ להיעזר באנשי מקצוע בתחום ולתכנן יחד איתם את מטבח החלומות שלכם. אנשים המקצוע ישימו דגש גם על הצרכים שלכם וגם על העיצוב שאתם מעוניינים בו.

לסיכום, מטבחי חוץ הם חלום של כל מי שמטפח חצר יפה. מטבח החוץ מאפשר בילוי עם חברים והוא גם מאפשר טיגון בחוץ המונע ריחות בתוך הבית. כיום יש מגוון חומרים שמהם ניתן לייצר מטבח חוץ איכותי ויפה. מומלץ מאוד להתאים את החומר לסגנון המטבח שאתם מעוניינים בו. כיום יש מספר אפשרויות ומטבחי החוץ נראים כיום יוקרתיים ויפים, ממש כמו מטבח פנים.

 

שתף פוסט:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
דילוג לתוכן