איך תבחרו את השיש הנכון למטבח שלכם?

ישנו מגוון עצום של שיש למטבחים

בחירת שיש למטבחים היא עבודה אשר רבים דוחים אותה עד הרגע האחרון. המגוון העצום של הצורות, מידות העובי וחומרי הגלם בהם נעשה שימוש מרתיעים רבים מלהתעסק בתחום, וגורמים לבחירה של המוצר המוכר והפשוט ביותר. מדובר בטעות, מאחר ושיש למטבח הוא כלי עבודה לכל דבר, ויכול להקל משמעותית על תהליך העבודה. נוסף על כך, לשיש השפעה עיצובית אדירה על חלל הבית, ואסור להקל בה ראש. קיים מגוון עצום של חומרי גלם ומינראליים מהם מייצרים שיש למטבח, וכל חומר גלם ניתן לעיבוד לצורות מגוונות ולצביעה, כאשר שיש צבעוני למטבח יכול לחולל מהפכה של ממש במראה הבית.

משטח גרניט פורצלן - מורנו גלאס

מהם הפרמטרים בבחירת שיש למטבח?

כאשר אנחנו ניגשים לבחור מתוך מגוון סוגי שיש למטבח, חשוב מאוד להגדיר נכון את השאיפות המנחות אותנו. הבחירה למעשה נעה סביב שלושה צירים מרכזיים, מחיר, נוחות עבודה, וכמובן מראה. לאחר שהגדרנו מהם הצירים החשובים לנו יותר ומה פחות, נוכל לגשת לתהליך הבחירה עצמו. בתהליך הבחירה הפרמטרים השונים כוללים:
• היגיינה: ישנו הבדל עצום בין החומרים מהם מיוצר השיש למטבח מבחינת קלות הניקיון והתחזוקה. שיש משטח קוורץ למשל, אשר איננו מכיל נקבוביות, יהיה פעמים רבות קל מאוד לתחזוקה וניקיון, ולא ידרוש שטיפה עם מים חמים.
• צורה: אם אתם מחפשים לוח שיש למטבחים, צריך לדעת שחלק מחומרי הגלם אינם ניתנים לחיתוך והתאמה לכל מטבח. עבודה עם שיש למטבח מגרניט לדוגמא, נעשית עם לוח סלע טבעי, אשר איננו ניתן לשינוי בקלות.
• עמידות: למינרלים שונים עמידות שונה, הנגזרת מהחוזק שלהם, כמו גם מהגמישות. חומר חזק יהיה עמיד יותר לסדקים ומכות, וחומר גמיש יהיה עמיד יותר לסדקים ולשבירה.

משטחי גרניט פורצלן למטבחים

אל תבחרו אוטומטית במוצר המוכר ביותר

ישראלים רבים בוחרים באופן אוטומטי בשיש המוכר להם ביותר. מדובר באי הבנה של הפוטנציאל הגלום בשיש איכותי למטבח. שיש איכותי יוכל לאפשר לכם לבשל בהנאה רבה, ויעניק לבית שלכם מראה מיוחד. הרכישה של שיש למטבח צריכה להיעשות תוך מחשבה כוללת על עיצוב הבית, מה אתם רוצים לשדר אל הבאים ולחוש בעצמכם כאשר אתם במטבח, ועל הצרכים שלכם במהלך עבודות הבישול.

שתף פוסט:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
דילוג לתוכן