איזה 5 סוגי וילונות מומלץ לשים במטבח

הפרויקט של שיפוץ דירות, שיפוץ בתים ושיפוצים במטבח לא אמור להיות מורכב מדי, אבל אנשים עדיין נוטים לעיתים להסתבך. אם כך, ריכזנו עבורכם כאן את כל מה שצריך לדעת לגבי וילונות מעוצבים למטבח, התקנת וילון מטבח וכל מה שבין לבין. הנה מידע מועיל לפניכם.

עומדים לעצב מחדש את הדירה? אמנם הפרויקט של עיצוב דירה הוא די מורכב, אבל אם נעזרים בטיפים הנכונים, הכול הופך לפשוט יותר. והפעם אנחנו רוצים לדבר אתכם על בחירת וילונות למטבח, כאלו שהם לא רק עיצוביים מאוד, הם גם פרקטיים. אחד מהסוגים הנפוצים במטבחים הוא הסוג שנקרא וילון תריס למטבח. ואפשר גם וילון תריס חשמלי.

וילון תריס למטבח חשמלי ולא חשמלי

אם אתם רוצים להנות מפתרון הצללה מושלם למטבח, אתם מוזמנים להכיר את וילון התריס. וילונות תריס מאפשרים לכם להצליל לגמרי את המטבח, כמעט עד רמה של חושך מוחלט. אם תרצו, תוכלו לרכוש ולהתקין וילונות תריס חשמליים, הם מאוד קלים לתפעול. אם לא חשמליים, תוכלו להתקין וילונות תריס עם מנואלה. זה אמנם יצריך מעט עבודה ידנית, אבל ממש לא נורא.

וילון בד כהה למטבח

ישנם סוגים שונים של וילונות בד כהים למטבח, כולל למשל וילונות עם בד עבה. ככל שהווילונות יהיו יותר כהים ויותר עבים, ככה בעצם ההצללה במטבח תהיה יותר משמעותית. פחות נהוג לבחור בסוגי הווילונות האלו, מאחר שבמטבח בדרך כלל אנשים מעוניינים להנות מאור טבעי שמאיר על הבישולים שלהם. אם כך, בחירת וילון בד עבה היא פחות מומלצת למטבח.

וילונות סאן סטריפ למטבח

וילונות סאן סטריפ הם וילונות שמיוצרים מחומר הפוליאסטר. חומר הגלם הזה הוא רחיץ מאוד, אין שום בעיה לנקות אותו בעזרת מים. כמו כן, תוכלו לבחור בין פסים אטומים לבים פסי רשת, תלוי ברמת ההצללה שאתם רוצים ליצור במטבח.

וילון פליסה למטבחים

אם אתם מחפשים אחר וילונות למטבחים, אתם חייבים להיכר את הסוג הנקרא וילון פליסה למטבח. מדובר בסוג וילון מעוצב מאוד המתאים אל מטבחים כפריים , שבדרך כלל מיוצר עם קפלים מסוימים לרוחבו. הוא מאוד עמיד בפני לחות, ככה שאין חשש שהמנגנונים שלו יחלידו. וילון פליסה למטבח בדרך כלל נפוץ בבתי קרקע כפריים, אבל אפשר גם להתקין את סוג הווילון הזה במטבחים של דירות מגורים.

וילון דואט למטבחים

וילון דואט למטבחים הוא וילון שניתן לשטוף בקלות בעזרת מים, תוך שהוא מתייבש מאוד במהירות. וילונות אלו בדרך כלל מבודדים מאוד מהבחינה האקוסטית ובבחינה התרמית. הם יוצרים טמפרטורה מאוד נעימה בבית. וגם יכולים לבודד מרעשים מסוימים. הווילונות האלו מאוד קלים להתקנה בכל דירה או בית, ככה שהם מהווים פתרון הצללה מעולה למטבחים.

שתף פוסט:

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב pinterest
Pinterest
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
דילוג לתוכן